Coin pluz Forum

Coin pluz Forum.

You are not logged in.

#1 2020-09-10 15:47:42

NeilKornwe
Member
Registered: 2020-09-10
Posts: 1

ÎNCHIDE AFLĂ PRIMUL NOUTĂȚILE

Depășirea provocărilor legate de întoarcerea la birou       Optimizează spațiul folosit pentru întreg portofoliu imobiliar.
Asigură alocarea optimă a spațiului și reducerea costurilor aferente.
SOLICITĂ ACUM O OFERTĂ      STUDIU DE CAZ      Dealing with a Pandemic: Seria de Interviuri clienți Archibus              Prognozează costurile și simplifică planificarea portofoliului pentru a sprijini cerințele de planificare strategică multilaterală.
Simplifică întregul proces de mutare, adăugare, schimbare, de la o mutare simplă, a unei persoane, până la relocări în mai multe etape.
Îmbunătățește procesul de recuperare a costurilor, de facturare și de urmărire a creanțelor pentru a reduce cheltuielile administrative.
Invitată: Shelly Fuller, Lead Facility Information Specialist, Federal Aviation Administration (FAA)    Află mai jos ce provocări a întâmpinat Shelly Fuller și echipa ei în timp ce planificau reîntoarcerea la birou.

Shelly Fuller împreună cu echipa ei

și-au propus inițial să implementeze un proces de gestionare și urmărire a procesului de muncă de la distanță , de asemenea aveau nevoie și de o reorganizare a programărilor pentru birourile FAA la FAA Mike Monroney Aeronautical Center, sediul central și încă 9 birouri regionale.

Scopul acestui proiect: Asigurarea unui mediu sănătos și sigur pentru toți angajații

maximizând în același timp productivitatea pe o suprafață de 8 milioane de metri pătrați.
În timpul dezvoltării acestui proiect echipa a întâmpinat o serie de obstacole.
Doar o parte din angajați aveau acces la planurile AutoCAD și la sistemul ce le permitea editarea detaliilor unei încăperi.
Raportarea existentă nu permitea modificări la tipul de cameră și, în mod ideal, soluția trebuia să se bazeze pe datele angajaților.
De asemenea, majoritatea angajaților aveau deja atribuit un loc de muncă fix.
În cele din urmă, informațiile trebuiau să fie time-based pentru a observa din timp schimbările, deoarece marea parte a angajaților urmau să se întoarcă la birou în fazele ulterioare, raportarea făcânduse pe date ca:  statistici pe lună, analize ale planului pentru distanțarea socială, și monitorizarea zilelor când angajații erau prezenți la birou.
Shelly împreună cu echipa ei au folosit Soluțiile Archibus pentru Sănătatea și Siguranța Mediului de Lucru, soluțiaArchibus pentru Managementul Spațiului și soluțiaArchibus pentru Gestionarea Activităților de Mentenanță pentru a dezvolta procesele necesare.
Soluțiile au fost implementate cu ajutorul partenerului: Archibus Solutions Center – Research Triangle, care împreună cu echipa sa au făcut adaptările necesare în contextul COVID.
Toate aceste implementări au putut fi urmărite pe etaje prin aplicația Archibus Managementul Spațiului.
Echipa, de asemenea.

A adaptat Soluția pentru Gestionarea Activităților de Mentenanță

integrând-o în contextul actual al pandemiei.
Această soluție a permis organizației să identifice locațiile cu angajații repartizați pentru Covid și să customizeze view-ului Archibus pe baza unei interogări SQL pentru a afișa detalii despre clădiri pentru anumite date.
Rezultatul acestei colaborări a dus la o automatizare a procesului de urmărire a angajaților, FAA poate raporta, în prezent, cu ușurință numărul de angajați în regim de telemuncă, angajați care lucrează la fața locului și cei repartizați în ture – o cerință a Departamentului de Transport.
De asemenea.

Echipa FAA planifică folosirea acestor procese în viitor pentru a determina tendințele

pentru a examina spațiile neocupate pentru ajustări precum HVAC și pentru a analiza situațiile unice ale angajaților (de ex: promovări temporare, teletransport de rutină.).
Te invit să urmărești mai jos acest interviu:            ALTE ARTICOLE CARE POT FI DE INTERES PENTRU TINE       30 iulie 2020.

Planificarea noului an școlar în contextul pandemiei folosind soluțiile Archibus

16 ianuarie 2020.
center Raportul Forumului Economic Mondial din 2018 privind viitorul locurilor de muncă estimează că 75 de milioane de locuri de       16 ianuarie 2020      De ce să alegi să implementezi și să utilizezi un sistem de Workplace.
Pentru că sala era blocată și, totuși, goală.
Așadar, știi oare cât de încăpătoare/ utilă poate fi sala ta de.
× Close Panel                                                           Află cum poți crea o strategie aliniată la obiectivele organizației pentru optimiza costurile operaționale și a construi un mediu de lucru care să inspire angajații.

DESCARCĂ PREZENTAREA                            TE-AI ABONAT CU SUCCES

ÎȚI MULȚUMIM PENTRU INTERES.
NU UITA SĂ CONFIMI ABONAREA.
PENTRU MAI MULTE INFORMAȚII CONSULTĂ EMAILUL TRANSMIS PE ADRESA INDICATĂ.

ÎNCHIDE                TE-AI ABONAT CU SUCCES

ÎȚI MULȚUMIM PENTRU INTERES.
NU UITA SĂ CONFIMI ABONAREA.
PENTRU MAI MULTE INFORMAȚII CONSULTĂ EMAILUL TRANSMIS PE ADRESA INDICATĂ.
ÎNCHIDE              AFLĂ PRIMUL NOUTĂȚILE.

PENTRU A PRIMI ARTICOLELE ARCHIBUS PRIN EMAIL TE INVITĂM SĂ TE ABONEZI

Prin bifarea acestei casete, declar că am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate a site-ului și doresc să primesc comunicări de la ARCHIBUS Solution Center - România.
Sunt conștient că pot să mă dezabonez în orice moment.

ABONARE            AFLĂ PRIMUL NOUTĂȚILE
PENTRU A PRIMI ACTUALIZĂRILE ARCHIBUS PRIN EMAIL TE INVITĂM SĂ TE ABONEZI
ABONARE      Prin bifarea acestei casete

declar că am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate a site-ului și doresc să primesc comunicări de la ARCHIBUS Solution Center - România.
Sunt conștient că pot să mă dezabonez în orice moment.
Powered by                                      SOLUȚII                            Managementul Proprietăților Imobiliare       Managementul Mentenanței și Helpdesk       Managementul Activelor       Managementul Spațiului       Managementul Proiectelor și Bugetelor       Lease2Cash       Graphical Workflow Engine (GWE)       Aplicații Mobile       Metrici de Performanță       © 2020 — ARCHIBUS Solution Center  - România | Toate drepturile rezervate.

ARCHIBUS și logo-ul ARCHIBUS sunt mărci comerciale ale ARCHIBUS INC

Alte produse și nume de servicii pot fi mărci comerciale ale altor companii, înregistrate în multe jurisdicții de pe întreg globul.
Managementul Energiei       IoT       SUNTEM MEMBRI       INDUSTRII       Real Estate       Financiar       Educație       Telecom       Retail       Energie       Petrol și Gaze       Sector Public       Utilități       UTILE       Termeni și Condiții       Politică de Confidențialitate       Politică de Utilizare Cookies            Contact       Companie       Studii de Caz       Blog       Broșuri              SERVICII       Implementare și Training       Suport Tehnic       Calcul Energetic       Planificare Spațiu (NMDL)       Avizare și Autorizare ISU.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB